• Hannah

Member
    21. november 2018 at 16:05

Hej!
    Jeg hedder Hannah og bor på Christianshavn. Jeg er kæmpe musiknørd, og spillede trommer da jeg var barn/ung, men holdt op da jeg begyndte på mit antropologi studie. Nu er jeg dog færdig og har brændende lyst til at spille/lave musik igen!

Jeg er meget ny til Ableton, og først i år prøvede jeg at have fingrene i Ableton efter jeg fik en Push 2 som jeg er meget glad for! Jeg mangler dog en del basisviden, og føler mig stadig lidt begrænset.
    Særligt rytme sequencing synes jeg er vildt sjovt, men har også lavet melodi. Jeg har også prøvet at remixe sange, og det synes jeg har været vildt skægt, og har lært rigtig meget af det. Med de succesoplevelser føler jeg at en remix challenge er lige præcis hvad jeg har brug for for at udvikle mig endnu mere, og lære “instrumentet” bedre at kende.

Jeg lytter særligt til musik som bruger andre rytmer end de vestlige, og derfor elsker jeg electro cumbia, afrobeat og dancehall til dansegulvet, og for generelt fokus på grooves og beats; instrumentel hiphop/beats og så er jeg også glad for elektronisk-eksperimenterende-alternativ pop.
    Jeg glæder mig meget til forløbet!